רז הרשקו / ג'ודו: זכייה שמינית לירדן ג'רבי באליפות ישראל, מוקי ופולק ... : רז הרשקו | jack guez/afp/getty images.

רז הרשקו / ג'ודו: זכייה שמינית לירדן ג'רבי באליפות ישראל, מוקי ופולק ... : רז הרשקו | jack guez/afp/getty images.. הישג חשוב ויוקרתי לרז הרשקו, לאחר תקופה לא פשוטה מצליחה ולהביא את עצמה לידי ביטוי מול יריבות מהטובות ביבשת. אלפי מרזים מרוצים יספרו לכם איך בדיאטת הלחם הם משפרים את חייהם. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: הישג נהדר לרז הרשקו שזכתה היום (שבת) במדליית הזהב בגרנד סלאם אנטליה. נמאס לך לעשות שוב ושוב דיאטות וכל פעם למצוא את עצמך שוב עולה במשקל?

רז ספורטאית צעירה, אלופת אירופה עד גיל 18 לפני שנתיים, עושה צעד. רז עלתה היום (שבת) לגמר גרנד סלאם אנטליה. רז הרשקו ממשיכה להראות יכולת נהדרת חודשים ספורים לפני אולימפיאדת טוקיו 2020. Born 19 june 1998) is an israeli judoka. רז הרשקו זכתה בזהב בקטגוריית משקל של עד 78 קג ועמיתתה, אריאל בצלאל, עשתה זאת בקטגוריה של עד 57 קג.

אורי ששון זכה בזהב בתל אביב | ישראל היום
אורי ששון זכה בזהב בתל אביב | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
רז הרשקו רק בת 19 וכבר הצליחה להגיע לפסגה, אבל מבחינה החלום האמיתי הוא לזכות במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו. הצצה למחיר שמשלמים ספורטאים צעירים. ‎raz hershko (‎רז הרשקו‎)‎ is on facebook. הנקודות שהשיגה מקרבות אותה מאוד להשתתפות. רז הרשקו ממשיכה להראות יכולת נהדרת חודשים ספורים לפני אולימפיאדת טוקיו 2020. רז הרשקו תתמודד על מדליית הארד בגראנד סלאם טביליסיpic.twitter.com/ywiyfqstgl. בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה. נמאס לך לעשות שוב ושוב דיאטות וכל פעם למצוא את עצמך שוב עולה במשקל?

אחרי שיריבו האלג'יראי של טוהר בוטבול פרש כדי להימנע ממפגש איתו, גם היריבה של רז הרשקו עשויה ללכת בעקבותיו.

רז הרשקו ממשיכה להראות יכולת נהדרת חודשים ספורים לפני אולימפיאדת טוקיו 2020. הייתי ילדה מלאת אנרגיות וגם דוד שלי, שני הרשקו, הוא מאמן ג'ודו אז זה התחבר, מספרת הרשקו, שכיום מתאמנת במכון וינגייט פעמיים ביום ושייכת למועדון מיטב נתניה. הג'ודוקא הישראלית הבטיחה לעצמה מדליה ראשונה בגרנד סלאם אחרי שניצחה את. הרשקו אלופת אירופה לקדטיות בעברה, החלה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון מהיר על פטריסיה פארר בארטולוס הספרדייה, 38 שניות בלבד מהפתיחה. בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה ראשונה בקריירה בגראנד סלאם (או כסף או זהב) ונקודות יקרות בדירוג העולמי ולקריטריון לטוקיו. אני לא הכי יפה, לא הכי חכמה ובטח שלא הכי גבוהה או רזה, אבל אני מיוחדת ואלך בדרך שלי. רז הרשקו עם שני הרשקו (צילום: נמאס לך לעשות שוב ושוב דיאטות וכל פעם למצוא את עצמך שוב עולה במשקל? רז הרשקו זכתה בזהב בגראנד סלאם בטורקיה והבטיחה את מקומה באולימפיאדה בטוקיו. הסעודית תופיע לקרב נגד רז הרשקו? כבוד גדול נרשם הערב (שבת) במשלחת הישראלית בגראנד סלאם בטורקיה. בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה. רז הרשקו חשבה שמשהו לא בסדר איתה, אך בעזרת הסביבה, ובעיקר בזכות הג'ודו, התחילה להאמין בעצמה:

יומן חדשות הערב на пике событий. Hershko competes in the 78 kg and over weight category, and won a gold medal in the 2021 antalya grand slam. בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה. אני לא הכי יפה, לא הכי חכמה ובטח שלא הכי גבוהה או רזה, אבל אני מיוחדת ואלך בדרך שלי. הישג נהדר לג'ודוקא רז הרשקו שזכתה הלילה (בין ראשון לשני) במדליית הכסף בגראנד פרי במונטריאול, וקבעה את הישג השיא בקריירה שלה עד כה.

רז הרשקו זכתה במדליית כסף בגראנד פרי במונטריאול
רז הרשקו זכתה במדליית כסף בגראנד פרי במונטריאול from images1.ynet.co.il
בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה ראשונה בקריירה בגראנד סלאם (או כסף או זהב) ונקודות יקרות בדירוג העולמי ולקריטריון לטוקיו. Born 19 june 1998) is an israeli judoka. הנקודות שהשיגה מקרבות אותה מאוד להשתתפות. יום שבת, 03 באפריל 2021, 18:55. Earlier in her career, hershko won the 2015 european u18 judo championships. רז עלתה היום (שבת) לגמר גרנד סלאם אנטליה. הקרב בין הסעודית לרז הרשקו יתקיים? לישראל חסרה נציגות רק של אשה במשקלים הכבדים.

הישג חשוב ויוקרתי לרז הרשקו, לאחר תקופה לא פשוטה מצליחה ולהביא את עצמה לידי ביטוי מול יריבות מהטובות ביבשת.

בכך היא הבטיחה לעצמה מדליה ראשונה הרשקו ניצחה היום בסיבוב השני מול גבריאלה ווד מטרינידד וטובגו ונגד יוליאנה בוליבאר גונסאלס מפרו. רז הרשקו = 818 בגימטריה. הישג חשוב ויוקרתי לרז הרשקו, לאחר תקופה לא פשוטה מצליחה ולהביא את עצמה לידי ביטוי מול יריבות מהטובות ביבשת. אחרי הארד של ענבל שמש וגפן פרימו, גם הג'ודאית במשקל +78 רז הרשקו אכן הייתה קרובה לעלות על הפודיום כשהגיעה לקרב על מדליית הארד, אך לא הצליחה להשיג את המדליה. הישג נהדר לג'ודוקא רז הרשקו שזכתה הלילה (בין ראשון לשני) במדליית הכסף בגראנד פרי במונטריאול, וקבעה את הישג השיא בקריירה שלה עד כה. רז הרשקו ממשיכה להראות יכולת נהדרת חודשים ספורים לפני אולימפיאדת טוקיו 2020. אני לא הכי יפה, לא הכי חכמה ובטח שלא הכי גבוהה או רזה, אבל אני מיוחדת ואלך בדרך שלי. הנקודות שהשיגה מקרבות אותה מאוד להשתתפות. הצצה למחיר שמשלמים ספורטאים צעירים. יום שבת, 03 באפריל 2021, 18:55. אחרי שיריבו האלג'יראי של טוהר בוטבול פרש כדי להימנע ממפגש איתו, גם היריבה של רז הרשקו עשויה ללכת בעקבותיו. הישג יפה לג'ודוקא רז הרשקו מנתניה. כבוד גדול נרשם הערב (שבת) במשלחת הישראלית בגראנד סלאם בטורקיה.

ג'ודאית הישראלית הראשונה במשקל פתוח בדרך לטוקיו. רז הרשקו | jack guez/afp/getty images. הישג חשוב ויוקרתי לרז הרשקו, לאחר תקופה לא פשוטה מצליחה ולהביא את עצמה לידי ביטוי מול יריבות מהטובות ביבשת. בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה ראשונה בקריירה בגראנד סלאם (או כסף או זהב) ונקודות יקרות בדירוג העולמי ולקריטריון לטוקיו. שם הרשקו השיג ניקוד נוסף, שזיכה אותה כאמור בזהב ומקום על ראש הפודיום.

בשם הספורט: רז הרשקו ניצחה יריבה סעודית, השתיים הניפו יחד ...
בשם הספורט: רז הרשקו ניצחה יריבה סעודית, השתיים הניפו יחד ... from ynet-images1.yit.co.il
רז הרשקו רק בת 19 וכבר הצליחה להגיע לפסגה, אבל מבחינה החלום האמיתי הוא לזכות במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: לישראל חסרה נציגות רק של אשה במשקלים הכבדים. מקבילים לביטוי רז הרשקו בגימטריה שווי ערך למילה רז הרשקו בגימטריה. הקרב בין הסעודית לרז הרשקו יתקיים? הנקודות שהשיגה מקרבות אותה מאוד להשתתפות. הסעודית תופיע לקרב נגד רז הרשקו? רז הרשקו ממשיכה להראות יכולת נהדרת חודשים ספורים לפני אולימפיאדת טוקיו 2020.

לישראל חסרה נציגות רק של אשה במשקלים הכבדים.

רז הרשקו רק בת 19 וכבר הצליחה להגיע לפסגה, אבל מבחינה החלום האמיתי הוא לזכות במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו. נמאס לך לעשות שוב ושוב דיאטות וכל פעם למצוא את עצמך שוב עולה במשקל? Hershko competes in the 78 kg and over weight category, and won a gold medal in the 2021 antalya grand slam. רז הרשקו | jack guez/afp/getty images. אחרי הארד של ענבל שמש וגפן פרימו, גם הג'ודאית במשקל +78 רז הרשקו אכן הייתה קרובה לעלות על הפודיום כשהגיעה לקרב על מדליית הארד, אך לא הצליחה להשיג את המדליה. רז הרשקו זכתה בזהב בקטגוריית משקל של עד 78 קג ועמיתתה, אריאל בצלאל, עשתה זאת בקטגוריה של עד 57 קג. הרשקו אלופת אירופה לקדטיות בעברה, החלה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון מהיר על פטריסיה פארר בארטולוס הספרדייה, 38 שניות בלבד מהפתיחה. יומן חדשות הערב на пике событий. אחרי שיריבו האלג'יראי של טוהר בוטבול פרש כדי להימנע ממפגש איתו, גם היריבה של רז הרשקו עשויה ללכת בעקבותיו. בעקבות הניצחון והעלייה לגמר הרשקו מבטיחה לעצמה מדליה ראשונה בקריירה בגראנד סלאם (או כסף או זהב) ונקודות יקרות בדירוג העולמי ולקריטריון לטוקיו. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: רז הרשקו = 818 בגימטריה. לישראל חסרה נציגות רק של אשה במשקלים הכבדים.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama